Regulamin sklepu wynajmed.pl

Regulamin sklepu wynajmed.pl


Sklep internetowy WynajMED, dostępny pod adresem www.wynajmed.pl, którego właścicielem jest Freeo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Dicksteina 18, 51-617 we Wrocławiu, NIP: 8982210819, Regon: 36112528800000. Regulamin określa zasady zawierania transakcji w sklepie wynajmed.pl§ 1 Zamówienia i czas realizacji

  • Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym wynajmed.pl i jednocześnie zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie na stronie sklepu bądź złożyć zamówienie za pomocą poczty elektronicznej na adres info@wynajmed.pl
  • Zamówienia można składać 24h na dobę.
  • Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie otrzymania wpłaty za zakupiony towar.
  • Wysyłka towaru odbywa się w terminie do 7 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
  • Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu wynajmed.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

§ 2 Produkty i płatność

  • Wszystkie produkty oferowane w sklepie wynajmed.pl są fabrycznie nowe (inne oznaczone są stosowną informacją) i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  • Wszystkie ceny podane na stronach internetowych wynajmed.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
  • Klient płaci za zamówione produkty za pomocą przelewu bankowego

§ 3 Dostawa i koszt wysyłki

  • Zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie sklepu Wynajmed przy ul. Grabiszyńskiej 243A we Wrocławiu po uprzednim umówieniu się.
  • Zamówiony towar dostarczamy za pomocą naszych wykwalifikowanych pracowników, którzy są przeszkoleni z zakresu montażu i serwisu sprzętu medycznego.
  • Zamówiony towar dostarczamy również za pośrednictwem firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Towar dostarczamy na terenie Polski, poza granicami kraju obowiazują inne stawki kurierskie podajemy je indywidualnie.
  • Opłaty za dostawę produktów są podawane w procesie składania zamówienia i są uzależnione od wagi przesyłki i kosztów opakowania.
  • Do każdego przesyłanego towaru załączany jest dowód zakupu (rachunek lub faktura na życzenie klienta).

§ 4 Reklamacje i serwis

  • Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta oraz na życzenie mogą zostać wysłane przed zakupem pocztą elektroniczną. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/wym. ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
  • W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej , na adres sklepu Freeo Sp. z o.o ul. Grabiszyńska 243A, 53-234 Wrocław
  • Kupujący przy dostawie produktów wysyłanych za pomocą kuriera, zobowiązany jest sprawdzić ich stan, a ewentualne uszkodzenia mechaniczne produktów i/lub przesyłki powstałe podczas transportu powinny być zgłoszone pisemnie w obecności osoby dostarczającej produkt.
  • Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar do sklepu. Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym- nienoszącym śladów użytkowania – wraz z dowodem zakupu (rachunek) oraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
  • Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni nie obejmuje produktów medycznych.
  • Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

§ 5 Pozostałe

  • Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie przez Freeo Sp. z o.oul. Grabiszyńska 243A, 53-234 Wrocław w celu realizacji zamówień w sklepie internetowym wynajmed.pl i działań marketingowych wynajmed.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).
  • W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie sklepu. Zmiany te nie mogą naruszać praw nabytych klientów korzystających ze sklepu.

§ 6 Kontakt i dane firmyMail: info@wynajmed.pl
Telefon: +48 500 576 181Freeo Sp. z o.o
ul. Grabiszyńska 243A, 53-234 Wrocław
NIP: 8982210819
Regon: 36112528800000konto bankowe:
Alior Bank 24 2490 0005 0000 4530 5632 6774