Regulamin sklepu wynajmed.pl

Sklep internetowy WynajMED, dostępny pod adresem www.wynajmed.pl, którego właścicielem jest Freeo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. Dicksteina 18, 51-617 we Wrocławiu, NIP: 8982210819, Regon: 36112528800000. Regulamin określa zasady zawierania transakcji w sklepie wynajmed.pl

§ 1 Zamówienia i czas realizacji

  1. Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym wynajmed.pl i jednocześnie zawrzeć umowę sprzedaży, należy złożyć zamówienie na stronie sklepu bądź złożyć zamówienie za pomocą poczty elektronicznej na adres info@wynajmed.pl
  2. Zamówienia można składać 24h na dobę.
  3. Zamówienie zostaje przyjęte do realizacji w momencie otrzymania wpłaty za zakupiony towar.
  4. Wysyłka towaru odbywa się w terminie do 7 dni roboczych od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji.
  5. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu wynajmed.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

§ 2 Produkty i płatność

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie wynajmed.pl są fabrycznie nowe (inne oznaczone są stosowną informacją) i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  2. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych wynajmed.pl są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta.
  3. Klient płaci za zamówione produkty za pomocą przelewu bankowego

§ 3 Dostawa i koszt wysyłki

  1. Zamówiony towar można odebrać osobiście w siedzibie sklepu Wynajmed przy ul. Grabiszyńskiej 243A we Wrocławiu po uprzednim umówieniu się.
  2. Zamówiony towar dostarczamy za pomocą naszych wykwalifikowanych pracowników, którzy są przeszkoleni z zakresu montażu i serwisu sprzętu medycznego.
  3. Zamówiony towar dostarczamy również za pośrednictwem firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Towar dostarczamy na terenie Polski, poza granicami kraju obowiazują inne stawki kurierskie podajemy je indywidualnie.
  4. Opłaty za dostawę produktów są podawane w procesie składania zamówienia i są uzależnione od wagi przesyłki i kosztów opakowania.
  5. Do każdego przesyłanego towaru załączany jest dowód zakupu (rachunek lub faktura na życzenie klienta).

§ 4 Reklamacje i serwis

  1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta oraz na życzenie mogą zostać wysłane przed zakupem pocztą elektroniczną. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/wym. ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
  2. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej , na adres sklepu Freeo Sp. z o.o ul. Dicksteina 18, 51-617 Wrocław
  3. Kupujący przy dostawie produktów wysyłanych za pomocą kuriera, zobowiązany jest sprawdzić ich stan, a ewentualne uszkodzenia mechaniczne produktów i/lub przesyłki powstałe podczas transportu powinny być zgłoszone pisemnie w obecności osoby dostarczającej produkt.
  4. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru i zwrócić towar do sklepu. Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym- nienoszącym śladów użytkowania – wraz z dowodem zakupu (rachunek) oraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.
  5. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni nie obejmuje produktów medycznych.
  6. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczenia do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
  7. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

§ 5 Pozostałe

  1. Dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie przez Freeo Sp. z o.o ul. Dicksteina 18 51-617 Wrocław w celu realizacji zamówień w sklepie internetowym wynajmed.pl i działań marketingowych wynajmed.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883).
  2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu. Zmiany regulaminu obowiązują od momentu opublikowania ich na stronie sklepu. Zmiany te nie mogą naruszać praw nabytych klientów korzystających ze sklepu.

§ 6 Kontakt i dane firmy

Mail: info@wynajmed.pl
Telefon: +48 500 576 181

Freeo Sp. z o.o
Ul. Dicksteina 18 51-617 Wrocław
NIP: 8982210819
Regon: 36112528800000

konto bankowe:
Alior Bank 24 2490 0005 0000 4530 5632 6774